#1650

Witam,
W naszym szpitalu poczta zwróciła się po około 2-3 latach. Wcześniej korzystaliśmy z usług firm zewnętrznych w tym zakresie, no i oczywiście i tak część przesyłek była noszona przez nasze pielęgniarki. Ceny znaliśmy dokładnie. Dyrekcja zdecydowała o wdrożeniu poczty ze względu na bardzo długi czas transportu próbek, szczególnie w godzinach nocnych i okresach świątecznych. Dyrektora irytowało też to, że trudno było coś usprawnić w tym modelu logistyki. Wszystko wskazuje, że była to dobra decyzja – koszty usług ostatnio bardzo wzrosły – wzrost płacy minimalnej robi swoje. Jednak zwracajcie uwagę na koszty obsługi serwisowej – dla naszej instalacji – kilkanaście stacji – nie powinny przekraczać one kilku tysięcy złotych rocznie – w tym oczywiście wliczone okresowe czyszczenie instalacji.
Pozdrawiam
Jan Zapaśnik